PODMÍNKY poskytování služeb

Poskytovatel si vyhrazuje právo začít připravovat předmět nájmu či vyvíjet jakékoliv činnosti až poté, co objednatel/zákazník řádně objedná služby a to prostřednictvím rezervačního formuláře. 

Poskytovatel si vyhrazuje právo vydat/zapůjčit věc až poté, kdy zákazník složil v hotovosti kauci a to v plné výši, uvedené v popisu služby na webu. Zákazník je povinen uchovat doklad o složení kauce.

Poskytovatel si vyhrazuje právo vyplatit zpět celou nebo část kauce jen v případě, kdy zákazník Poskytovateli navrátil originál dokladu o složení kauce. 

Nájemné lze hradit bezhotovostně na účet Poskytovatele. Za uhrazení zálohy je považováno připsání prostředků na bankovní účet Poskytovatele.

Poskytovatel si vyhrazuje právo nedodat Zákazníkovi takové služby, které u Poskytovatele předem řádně neobjednal.

Zákazník je povinen uhradit Poskytovateli vždy za reálné množství zapůjčených předmětů a za dobu, po kterou je držel u sebe, tedy do doby, do které je Poskytovateli vrátil.Zákazník je povinen uhradit Poskytovateli nájemné za dny, kdy nemohl Poskytovatel předmět nájmu půjčovat jiným zákazníkům, nehledě na příčině (poškození, navrácení ve stavu zašpiněném či nevhodném pro další zapůjčení). 

Poskytovatel je oprávněn zaslat Zákazníkovi výzvu k uhrazení nákladů spojených s uvedením předmětu nájmu do původního stavu (například vyčištění, oprava, vysušení atp), tuto výzvu může zaslat SMSkou, emailem nebo korespondenčně na doručovací či jinou Zákazníkem dodanou poštovní adresu, přičemž smluvní strany se dohodly na to, že zpráva se považuje za doručenou 1 dnem po termínu odeslání.Zákazník je povinen uhradit nárok Poskytovatele a provést platbu do 7 dní od přijetí výzvy. Zákazník souhlasí se smluvním úrokem z prodlení ve výši 2% denně.

Poskytovatel si vyhrazuje právo strhnout z kauce složené Zákazníkem veškeré takové náklady které poslouží na:

Omezení odpovědnosti:

Poskytovatel si vyhrazuje právo omezit kvalitu, rozsah nebo zcela nedodat služby v těchto případech:

OBCHODNÍ PODMÍNKY poskytování služeb provozovatele web. stránek


I. Vysvětlení pojmů a zúčastněné strany
Provozovatel: CK CESTOVATELSKY KLUB  z.s.; ID datové schránky: 3e722et
IČ: 07975562; Doručovací adresa: Tázlerova 251, 511 01 Turnov; Předseda: Samuel Veselý; tel.: +420 777 640 202; email: rent@pujcovnaTurnov.cz (dále jen „Spolek“ nebo „Zpracovatel“)

 

Portál: webové stránky www.pujcovnaTurnov.cz nebo www.cestovatelskyklub.cz informují zájemce o podmínkách zápůjček spolkového majetku (dále jen „Portál“).


Podmínky: upravují vztah mezi provozovatelem a klienty (dále jen „Podmínky“).


Smluvní strany: rozumí se zájemce/klient a provozovatel (spolek).

 

II. Předmět

1.        Vyplní-li zájemce rezervační formulář, má se za to, že má zájem o možnost si v budoucnu zapůjčit spolkový majetek. Zájemce žádá provozovatele o zpracování osobních údajů a zařazení do databáze klientů.

2.        Provozovatel má právo sdělovat zájemci informace související s jeho rezervací.

 

III. Povinnosti smluvních stran

1.        Zájemce prohlašuje, že všechny údaje jím uvedené v registračním formuláři jsou pravdivé a popisují pouze jeho osobně. Provozovatel neodpovídá za újmu způsobenou tím, že zájemce uvede nepravdivé nebo zkreslující údaje.

2.        Zájemce je povinen se dostavit na místo výdeje nebo přebrání rezervovaného předmětu v provozních hodinách (čase uvedeném na Portále) nebo v čase domluveném. Zruší-li zájemce objednávku mimo lhůtu k tomu stanovenou, má provozovatel právo si účtovat pokutu za nedodržení rezervačních podmínek a to až do výše nájemného.

3.        Smluvní strany se dohodly na dodržování podmínek provozovatele a všech vydaných pokynů a směrnic.

 

IV. Komunikační kanály

1.        Smluvní strany ujednaly tyto komunikační kanály: zpráva elektronické komunikace, telefonní hovor.

a.        Klient má právo povolit nebo zakázat příjem zpráv od provozovatele vyjma případů, které se týkají rezervací.

 

V. Platební metody

1.        Klient zasílá platby těmito způsoby:

a.        bezhotovostním bankovním převodem na účet v měně CZK: 9090909111/2010  Fio banka,

b.        hotově,

c.        vložením hotovosti na účet provozovatele na jedné z kamenných poboček Fio banky.

2.        Klient je povinen platbu řádně označit variabilním symbolem, vždy dle pokynů dané objednávky.

3.        Jestliže Klient provádí platbu ze zahraničí či v jiné měně než v českých korunách, pak za služby hradí převedením peněžních prostředků na účet s následujícími údaji: Fio banka, a.s., IČ: 61858374; V Celnici 1028/10, 117 21 Praha 1, Czech Republic.
Mezinárodní formát bankovního spojení IBAN: CZ6720100000009090909111 , SWIFT: FIOBBCZPP.

4.        Provozovatel není plátce DPH, vystavuje stvrzenky/účetní doklady na přijaté platby.

 

VI. Osobní údaje

1.        Vyplněním registračního/rezervačního formuláře dává zájemce provozovateli souhlas se zpracováním osobních údajů na dobu neurčitou.


VII. Odstoupení od smlouvy

1.        Klient má v souladu s § 1829 NObčZ právo odstoupit od této smlouvy podle čl. II, a to ve lhůtě čtrnácti (14) kalendářních dní ode dne, kdy došlo k uzavření této smlouvy.

2.        Oznámení o odstoupení může Člen zaslat jak na adresu elektronické pošty, tak na doručovací adresu provozovatele, uvedenou v záhlaví. Klient může použít pro odstoupení od smlouvy následující vzorový formulář:
Věc: Oznámení o odstoupení od smlouvy

Adresát: CK CESTOVATELSKY KLUB z.s.; Tázlerova 251, 511 01 Turnov

Tělo zprávy: Oznamuji, že odstupuji od smlouvy na webu PujcovnaTurnov.cz..

E-mailová adresa:                ; Mobilní tel.:                 

3.       Smlouva je ukončena dnem, kdy Provozovatel obdrží oznámení o odstoupení.


VIII. Závěrečné ujednání

1.        Smluvní strany si ve smyslu § 1752 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „NObčZ“) ujednali, že provozovatel má právo tyto podmínky a směrnice přiměřeně změnit i bez předchozího souhlasu klienta. Provozovatel oznámí klientovi budoucí znění podmínek zprávou odeslanou na adresu elektronické pošty, kterou klient poskytl. V případě, že klient nesouhlasí se změnou smlouvy nebo podmínek, pak může do čtrnácti (14) kalendářních dní od doručení zprávy o takové změně smlouvu vypovědět.

2.        Provozovatel je povinen informovat klienta o změně své doručovací poštovní adresy nebo adresy elektronické pošty do 30 dní ode dne, kdy této změně došlo, zveřejněním na Portále.

3.        Zpráva elektronické pošty se považuje za doručenou třetí den po jejím řádném odeslání.

4.        Smlouva, práva a povinnosti vyplývající ze smlouvy mezi Smluvními stranami se řídí právem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném a účinném znění, to vše včetně případu, kdy právní vztahy vyplývající ze smlouvy obsahují mezinárodní prvek. Člen souhlasí s tím, že se smluvní vztah řídí českým právem i v případě, kdy se bydliště nebo sídlo Člena nachází mimo území České republiky. Neplatnost nebo neúčinnost některého ustanovení Smlouvy nebo podmínek zápůjčky nemá vliv na platnost či účinnost jiných domluv Smluvních stran nebo ostatních ustanovení jako celku. Tyto podmínky se přiměřeně použijí i pro ústní objednávky, které nebyly zdokumentovány písemně, nebo nelze komunikaci doložit jiným prostředkem elektronické komunikace.

5.        Smluvní strany se zavazují, že vyvinou maximální úsilí k vyřešení případných nedorozumění nebo sporů dohodou. Spory, jež se nepodaří vyřešit smírnou cestou, budou řešeny soudy České republiky s tím, že místně příslušným orgánem je ten, v jehož blízkosti má provozovatel svou doručovací adresu. Smluvní strany se zavazují splnit všechny povinnosti uložené jim v soudním rozhodnutí ve lhůtách v něm uvedených. 

6.        Klient podpisem smlouvy automaticky odsouhlasuje veškeré ujednání a stvrzuje, že dostal možnost se seznámit s podmínkami a veškerými pravidly pro zápůjčku předmětů, zároveň jim rozumí, souhlasí s nimi a v plném rozsahu je přijímá.

7.        V případě, že je některé ustanovení této smlouvy neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se svým smyslem nejvíce blíží neplatnému, neúčinnému nebo nepoužitelnému ustanovení. Neplatností, neúčinností nebo nepoužitelností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. Měnit či doplňovat smlouvu (včetně podmínek) lze pouze písemnou formou. Shodné ujednání se použije pro účely poskytování služeb podnikatelům a právnickým osobám.

8.        Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti okamžikem, kdy zájemce o zápůjčku odešle osobní údaje Zpracovateli (elektronicky na dálku) nebo kdy smlouvu podepíší obě Smluvní strany (osobně). Poslední aktualizace smlouvy 29.04.2024


CK CESTOVATELSKY KLUB z.s.  ©2023 všechna práva vyhrazena